Zomervakantie, love it!! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Merle Maas - WaarBenJij.nu Zomervakantie, love it!! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Merle Maas - WaarBenJij.nu

Zomervakantie, love it!!

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

06 December 2010 | Nieuw Zeeland, Nelson

sorry, sorry, sorry mijn lieve mensen.. ik heb m'n weblog een beetje verwaarloost. Maar gelukkig, hier ben ik dan weer :')
Gelukkig houd ik een dagboek bij anders had ik nooit meer kunnen bedenken wat ik een maand geleden allemaal uitspookte ;)
OK... hier ga ik dan:

1 november: Naar claudia gegaan after school. (m'n vriendin from HK) ((hahah ze is 1.50 m hahah zo grappig)
2 november: dit was echt een Michael dag haha. Na school kwam hij eerst naar mijn huis. Toen zijn we naar zijn huis gegaan en na het eten was hij de hele avond bij mij thuis. Erg gezellig :)
3 november: alweer een michael dag. Na school zijn we met z'n twee naar the mall gegaan. Daar heb ik allemaal lekkere nederlandse producten gekocht in een heel sgattig winkeltje.Ik het drop en speculaas gekocht. YAM!
toen heeft michael friet gekocht en zijn we in het park gaan zitten voor een aantal uurtjes. haha hij heeft m'n naam geschreven in frietjes.
Daarna is hij tot 9 uur bij mij thuis geweest.
4 november: de hele dag met michael gweest (YES I KNOW AGAIN!!)
5 november: in de middag kwamen lisa,claudia en michael bij mij thuis. Rond etenstijd ging ik met m'n hostfamily naar een BBG.
's avonds kwamen Hector en Lisa me ophalen op naar een halloween party te gaan. serieus.... het was echt een halloween party. Het was in de middle of nowhere met allemaal gekke hippies in kostuums haha. Maar ik heb me wel vermaakt met liz and hector.
6 november: helaas moest ik weer vroeg op... waa dat was wel even zwaar after zo'n latertje. Ik moest zo vroeg op omdat ik naar michael's ging om z'n echte(hij woont namelijk bij een soort van pleeggezin) ouders te ontmoeten. In de middag gingen we met z'n hele familie midgetgolven. Daarna heeft michael me quot leren reiden. Super cool!!
Ik was 's avonds rond 11 uur thuis.
Toen kwamen liz,claudia en hector me ophalen om naar een salsabar te gaan. Erg leuke avond!
7 november: moest ik helaas weer vroeg op om naar de kerk te gaan met m'n hostgezin. 's middags had ik een AFS bbg.
8 november: Met michael naar claudia gegaan.
9 november: Met Michael naar de mall gegaan. 's avonds met michael debbie and claudia naar 'twilight notes' geweest. Dat was een avond waar een aantal bandjes van onze school speelden. we hebben echt 1 heeeeele goeie band.. in een wedstrijd zijn ze 2e geworden van heel nz!
10 november:
in de middag eindelijk is helemaal NIKS gedaan.. hoe lekker?
's avonds ging ik met m'n hostgezin naar een een christparty. (jaja i know.. het is only de 10e of november.. crazy kiwi's)(nouwja.. wij hebben al pepernoten in de winkels in augustus)
en aaaaaaaaaaaaaaaa m'n hostfamily heeft me een keyboard gegeven. Ik was zoooo blij ,,, nu kan ik eindelijk echt goed oefene. LOVE THEM!
11 november: m'n laatste dagje op school!! laatste dagje met m'n vriendinnen op school:(
ook moest ik samen met 5 anderen dansen voor de HELE school... HOE ENG? SERIEUS? hah!
na school ben ik de hele dag met lisa geweest. Ook had ik haar broer ontmoet (die nu voor een aantal maanden weer thuis woont) waaaauw wat is dat een lekkerding haah! (sorry...)
12 november: met michael en clauds een film gekeken. 's avonds met m'n hostsis and m'n hostmom 'leap year' gekeken. Echt een leuke film and waaauw ik wil echt naar Ierland nou..de mannen zijn daar zo wauw!(sorry..)
13 november: met m'n hostsis and hostmom naar Nelson geweest. 's middags kwamen liz and michael langs en hebben we heerlijk gezwommen in ons zwembad:) 's avonds heb ik een film gekeken met m'n hostfamily en met liz and michael.
14 november: Naar de kerk geweest met m'n hostgezin. Daarna naar clauds geweest. 's avonds naar een bbg geweest met m'n hostfamily.
15 november: de hele dag bij Michael geweest. Iedereen in hier schijnt te denken dat we een stel zijn....
16 november: Eerst heerlijk met m'n hostsis aan ons zwembad gelegen (hahah ja het is hier 28 graden ofzo... jaloers?). Daarna naar Michael gegaan. 's avonds met liz,claudia en liz's broer een filmavond gehad.
17 november: Met lisa de hele dag in town gweest. Ze heeft een tong piercing laten zetten haha.. en we hebben allemaal gekke outfits aangedaan en foto's gemaakt. 's avonds bij haar film gekeken.. ze kon trouwens haast niet praten doordat hij tong zo gezwollen was hhaha.. mijn engels klonk serieus more verstaanbaar haha.
18 november: om 9 uur 's ochtends gingen we met m'n hostmom,hostsis en Ada(exchange student from Germany) opweg naar de Tahaka Hill. Die hebben we helemaal beklommen. jaja ,, merle en wandelen...!
Een aantal prachtige uitzichten:)
Daarna zijn we naar Abel Tasman Natonal park gegaan. Daar hebben we even rondgelopen(heel erg mooi).Toen zijn we naar kiateri beach gaan. Dat is een heerlijk strand. We hebben daar heerlijk frietjes gegeten. Aan het einde van de dag zijn we nog even langs geweest bij granny. Echt een granny huis hahah.. het ruikt ook helemaal naar granny.
19 november: Met clauds Nelson in geweest. Daar heerlijk wat geshopt en toen lekker geluncht bij de Thai.
Daarna kwam ze nog naar mijn huis en 's avonds kwam ook liz langs.
20 november: liz kwam me 's ochtends vroeg(9 uur) ophalen om naar een grote uitverkoop te gaan van een juwelier. Ik heb daar een pandora bedeltje gekocht voor 1 dollar haha lucky me. Daarna zijn we naar liz's huis gegaan om ons ontbij in elkaar te flansen.
's middags moest ik met de andere afsers de rivier schoonmaken.... LUCKY ME!! naah het was wel gezellig.
's avonds ben ik naar een feest gegaan bij Michael thuis.
21 november: Eerst naar Michaels huis. Toen naar Clauds huis gegaan. Daar heb ik m'n eerste sleepover gehad met veel candy and stuff..! ook kwamen Michael en Jessica nog even langs.
22 november: Een lange wandeling gemaakt met M'n hostmom and sis. (AAAAAAAA WANDELEN!)
23 november: Met Debbie,clauds and liz naar de mall geweest. Aan het einde van de middag ben ik nog even bij michael langs geweest. (jullie zijn vast benieuwd naar die michael)
's avonds kwam claudie nog even langs bij mij thuis.
24 november: Ik had m'n laatste pianoles voor dit jaar. Ze zei dat ik echt enorm vooruit was gegaan en dat ik na de zomervakantie met gevorderde kan beginnen!! 's middags kwamen Simone(from chili), sebastian(peru)and Margherita(italie) langs. We hebben allemaal iets gemaskt wat bij onze eigen cultuur hoord. Ik heb pepernoten gemaakt, Margherita pizza's and Seb and simone hebben een coctail met pisco gemaakt. YAAAAAAM! Daarna hebben we heerlijk gezwommen in ons zwembad.
25 november: met m'n hostsis and hostmother op pad geweest.We zijn onderandere naar een Christmasshop geweest. Ik had voor het eersteen Christmas feeling maar dat was snel weer over toen ik buiten kwam(27 graden). 's avonds kwam clauds nog langs.
26/27/28/29 november: vrijdagochtend werd ik opgehaald om naar het afs kamp te gaan. Gosh wat was dat een leuk kamp zeg!! Het is zo leuk om met al die culturen bij elkaar te zijn. Ik vind die latino's allemaal zo leuk haha.Zij kunnen allemaal zooo goed dansen.. ook de jongens.. misschien moet ikmaar een latino trouwen. in het hele weekend denk ik 6 uur geslapen.. het was gewoon te leuk om te gaan slapen.
30 november: Michael bezocht en daarna naar clauds gegaan. Debs was daar ook. We zijn daar ook blijven slapen omdat het clauds laatste nachtje was in NZ :(
1 december: stond in teken van clauds vertrek. Liz,debs en ik hebben de hele ochtend en middag haar kamer ingepakt en schoongemaakt... dat had clauds zelf nog niet eens gedaan.. ik dacht dat ik erg was!! Maarja om 7 uur 's avonds vertrok ze terug naar HK :'(
wel een aantal traantjes gelaten.. ik ben echt heel lelijk als ik huil hahah:P
's avonds ben ik met een aantal andere vriendinnen naar liz's huis gegaan.
2 december: Op m'n fiets opweg naar sebastian.. helaas pindekaas is m'n richtingsgevoel niet zo goed dus ik verdwaalden. Gelukkig ontmoeten ik een jongen die me de weg kon wijzen. Simone and Margherita waren daar ook. We hebben heerlijk gezwommen bij zijn zwembad. 's avonds ben ik met m'n hostfamily uiteiten geweest in een hele chique japanse tent. Alles werd gewoon letterlijk voor je neus klaargemaakt. Ik heb me echt helemaal rond gegeten. YAM!
3 december: Michael en lisa kwamen langs en we hebben heerlijk gezwommen in m'n pool. 's avonds was er een feest bij michael thuis waar ik met liz naartoe ben geweest. Heeeerlijk feest.
4 december: Lisa kwam langs in de middag en 's avonds had ik een party van een meisje van m'n school. Ik ben daar met liz and michael naartoe geweest.
5 december: Eerst naar de kerk. 's middags heb ik m'n twee pakketen opengemaakt. 1 van opa en oma met daarin sinterklaasstuff. And een box van papa/leontine/pepijn. DANKJEWEL LIEVE MENSEN! JULLIE HEBBEN MIJN DAG GEMAAKT :D
6 december: wat zal vandaag me brengen..... dat hoor je volgende keer!

Dag lieve mensen! ik hoop dat jullie allemaal een super leuke sinterklaas hebben gehad en dat jullie het overleven in het o zo koude nederland. Kusjes en knuffels uit het o zo zonnige en warme nz!

  • 05 December 2010 - 23:01

    Merel Van Westrhene:

    heee mer! er staat dat dit reisverslag in de toekomst is gemaakt haha: namelijk over 11 uur! wat maak je ontzettend veel leuke dingen mee! en trouwens jij en Micheal vertel eens even! (A) hihi

  • 06 December 2010 - 04:43

    Sofie:

    Wat ze denken dat jullie een stel zijn? wat waarom :o ? Misschien omdat jullie elke dag met elkaar optrekken ;p? Al dat gedoe van zijn jullie een stel heb ik ook. Maar je moet toch gewoon vrienden met een jongen kunnen zijn toch :). Klinkt allemaal fantastisch, elke regel over een zwembad ben ik jaloers!! En ja Leap year is een leuke film, ik wou ook naat Ierland :-). We hebben hier net ps I love you gekocht!

  • 06 December 2010 - 08:17

    Lotte:

    Haai lieve Merlie,

    oeh leuk hoor.. wij zitten hier met zn allen lekker te bibberen met -5 en de gevoels temp. was vorige week - 20 :O maar goed, jij hebt het iig lekker warmpjes hihi, je stond nog in mijn gedicht van de Sint, dat elke vriendin oppeens vertrok, en de beste ging weer het verst! Ik moest bijna janken, maar dat heb ik niet gedaan hoor.. want ik weet hoe leuk je het hebt!! :)
    nou soof, alleen maar vrienden?? i don't thinks so :P
    let me know! ooh ja Ik heb mama de felicitaties gedaan!

    kusjes

  • 06 December 2010 - 08:18

    Lotte:

    let me know was voor het skypen;)

    kusjes

  • 06 December 2010 - 09:14

    Merle Maas:

    Merel: zooo grappig dat ik voor jou in de toekomst leef haha. Ja idd ik maak super dingen mee.. alsof ik in een droom leef. Hahah ik zal je binnekort alle sappige details vertellen over M.
    Sofie: je weet hoe het zit toch....:P?
    hahaha ik snap dat je jaloers bent op m'n zwembad!! aaa zullen we samen naar Ierland mooie mannen scoren?
    Lotte: aaa wat koud daar!! ik kan het niet voorstellen.. wel leuk met al die sneeuw toch? Lieve lot.. denk maar dat ik over 6.5 maand ofzo weer terug ben.. maar iets meer dan een halfjaartje! dat gaat zo voorbij echt.. !
    en binnekort even skypen want ik heb een hoop te vertellen hahaha:P

  • 06 December 2010 - 10:59

    Jose:

    Ha nichie,
    Leuk, je verslag. En aangezien ik al 10 dagen ziek thuis ben heb ik ALLE tijd het rustig te lezen. Maarreh....ik mis wel een foto van die bewuste Michael. Zijn naam valt wel heeeeeeel vaak:-)
    En wat is BBG en HK??
    XX

  • 09 December 2010 - 21:12

    Je Vader:

    Merle,

    Wat een ervaringen doe jij daar op.
    Om nooit meer te vergeten.
    Een belevenis voor het leven.
    Kom lekker los van hier en ga echt
    Down Under.

    Liefs van je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Merle

Op dit weblog ga ik bijhouden wat ik allemaal mee maak in het o zo verre Nieuw Zeeland.

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 22422

Voorgaande reizen:

28 Juli 2010 - 28 Juni 2011

Op uitwisseling in Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: